Η ενασχόληση της Car Center με τους αγώνες αυτοκινήτων ξεκινά απο το 1976 και απο τότε μέχρι σήμερα προετοιμάζει και υποστηρίζει αγωνιστικά αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στα Ελληνικά πρωταθλήματα.

Με πλούσιο παλμαρέ, το αγωνιστικό τμήμα της Car Center έχει συνεργαστεί με σπουδαίους Έλληνες οδηγούς αγώνων και κορυφαίους οίκους του εξωτερικού όλα αυτά τα χρόνια. Η Car Center έχει δημιουργήσει αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία με την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους.

ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ


Abarth
Ιταλική Αγωνιστική Ομάδα
AVG
Αγγλική εταιρεία κατασκευής αγωνιστικών κινητήρων
Drenth
Ολλανδικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών συστημάτων μετάδοσης
FMS
Αγγλικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών κινητήρων
Ford Motorsport
Το αγωνιστικό τμήμα της Ford

Ford Rally
Sport Ελληνική αγωνιστική ομάδα
Gems
Αγωνιστικά συστήματα διαχείρησης κινητήρα(ECU)
Hewland
Αγγλικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών συστημάτων μετάδοσης
Jan Speed
Αγωνιστική ομάδα(Skyline)
Mountune
Αγγλική αγωνιστική ομάδα(μοτέρ)

Pectel
Αγωνιστικά συστήματα διαχείρησης κινητήρα(ECU)
Ricardo
Αγγλικός οίκος κατασκευής σασμάν
Spooner
Αγγλική αγωνιστική ομάδα(καρότσες)
Terry Hoyle
Αγγλική εταιρεία κατασκευής αγωνιστικών κινητήρων
Xtrac
Αγγλικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών συστημάτων μετάδοσης

Κατηγορία: Group N
Οδηγός: Ταζ // Συνοδηγός: Κώστας Σούκουλης

MITSUBISHI EVO IX
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΚυβισμός BDA 1.998cc, υπερτροφοδοτούμενος 16v με μπλόκ απο χυτοσίδηρο & 2ΕΕΚ.
ΔΙΑΤΑΞΗΣτον εγκάρσιο άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ300HP/6.000 rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ58kg.m/3.000 rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με Motec M800
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣΚιβώτιο DOG Box 5 ταχυτήτων, κίνηση 4WD, μεσσαίο ενεργό διαφορικό και μηχανικά εμπρός/πίσω.
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων (με μεγαλύτερους δίσκους σε σχέση με το χώμα)
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΜ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΜ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣMc Pherson με αμορτισέρ Reiger Suspension (χώμα) & Exreme Tech (άσφαλτος) & ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩMc Pherson με αμορτισέρ Reiger Suspension (χώμα) & Exreme Tech (άσφαλτος) & ελικοειδή ελατήρια

ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ8Jx18in
ΖΑΝΤΕΣ ΧΩΜΑΤΟΣ6,5Jx15in
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ20/65/18
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΧΩΜΑΤΟΣ17/65/15
ΒΑΡΟΣ1.350kg

Εξελιγμένο με την αφρόκρεμα των εξαρτημάτων και συστημάτων της motorsport αγοράς το Escort Cosworth WRC τρέχει με επιτυχία σε αναβάσεις και circuit του Ελληνικού πρωταθλήματος στην Ε κατηγορία.

FORD Escort Cosworth WRC
FORD Escort Cosworth WRC
FORD Escort Cosworth WRC
FORD Escort Cosworth WRC
FORD Escort Cosworth WRC
FORD Escort Cosworth WRC
FORD Escort Cosworth WRC

Κατηγορία: Ε
Οδηγός: Νίκος Αγγλούπας

Escort Cosworth WRC
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΚυβισμός BDA 1.998cc υπερτροφοδοτούμενος 16v με μπλοκ απο χυτοσίδηρο και 2ΕΕΚ
ΔΙΑΤΑΞΗΣτον διαμηκη άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ398ΗΡ/7.000rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ72kg.m/3.600rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με Pectel 2000
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣΗμιαυτόματο σειριακό κιβώτιο FFD 6άρι, κίνηση 4WD, μεσαίο και εμπρός ενεργά διαφορικά και πίσω μηχανικό
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 8 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣΑμορτισέρ Proflex και ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩMcPherson με αμορτισέρ Proflex και ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ9Jx18in
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ235/45/18 (εμπρός) , 245/45/18 (πίσω)
ΒΑΡΟΣ1.200 kg

Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το 1994 ο Francois Delecour κέρδισε το Rally του Monte Carlo.Το Escort αγοράστηκε και έγινε rebuild από την Car Center αποκλειστικά με αυθεντικά εξαρτήματα της Ford Motorsport.

Κατηγορία: Group A
Οδηγός: Francois Delecour // Συνοδηγός: Daniel Grataloup

Escort Crosworth Group A
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΚυβισμός BDA 1.998cc turbo 16v με μπλοκ απο χυτοσίδηρο και 2ΕΕΚ
ΔΙΑΤΑΞΗΣτον διαμηκη άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ380ΗΡ/7.000rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ55kg.m/4.000rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με Magenti Marelli
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣΚιβώτιο FFD 7 ταχυτήτων, κίνηση στους 4 τροχούς με 3 διαφορικά με δίσκους σιλικόνης
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 8 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΜ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΜ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣMcPherson με αμορτισέρ Reiger Suspension και ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩΤηλεσκοπικά αμπρτισέρ Reiger Suspension με ψαλίδια και ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ9Jx18in
ΖΑΝΤΕΣ ΧΩΜΑΤΟΣ7Jx15in
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ20/65/18
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΧΩΜΑΤΟΣ17/65/15
ΒΑΡΟΣ1.230 kg

Ένα ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που πρωτοεμφανίστηκε στο Rally Φινλανδίας το 1972 και έγινε πραγματικός “ΘΡΥΛΟΣ”. Με οδηγό τον κ.Σ.Σπάρταλη το Escort θα λαμβάνει μέρος στο Ιστορικό Ακρόπολις και σε αγώνες Ιστορικών αυτοκινήτων Rally.

Κατηγορία: Ιστορικό
Οδηγός: Στέφανος Σπαρτάλης

Escort RS1600 (MK1)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΚυβισμός BDA 1.993cc ατμοσφαιρικός 16v με μπλοκ αλουμινίου
ΔΙΑΤΑΞΗΣτον διαμηκη άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ275ΗΡ/8.000rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ26.7kg.m/6.000rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ2 καρμπυρατέρ WEBER 45άρια
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ5τάχυτο κιβώτιο ZF, κίνηση στους πίσω τροχούς με άτλαντα διαφοτικό και ZF μηχανικό μπλοκέ
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΜ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΜ.Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣMcPherson με αμορτισέρ Ohlins και ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩΤηλεσκοπικά αμορτισέρ Ohlins και ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ7Jx15in / 8Jx15in (εμπρός / πίσω)
ΖΑΝΤΕΣ ΧΩΜΑΤΟΣ6.5Jx15in
ΒΑΡΟΣ1.050 kg