skip to Main Content
motorsport

Η ενασχόληση της Car Center με τους αγώνες αυτοκινήτων ξεκινά απο το 1976 και απο τότε μέχρι σήμερα προετοιμάζει και υποστηρίζει αγωνιστικά αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στα Ελληνικά πρωταθλήματα.

Με πλούσιο παλμαρέ, το αγωνιστικό τμήμα της Car Center έχει συνεργαστεί με σπουδαίους Έλληνες οδηγούς αγώνων και κορυφαίους οίκους του εξωτερικού όλα αυτά τα χρόνια. Η Car Center έχει δημιουργήσει αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία με την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους.

ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ

Abarth
Ιταλική Αγωνιστική Ομάδα
AVG
Αγγλική εταιρεία κατασκευής αγωνιστικών κινητήρων
Drenth
Ολλανδικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών συστημάτων μετάδοσης
FMS
Αγγλικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών κινητήρων
Ford Motorsport
Το αγωνιστικό τμήμα της Ford

Ford Rally
Sport Ελληνική αγωνιστική ομάδα
Gems
Αγωνιστικά συστήματα διαχείρησης κινητήρα(ECU)
Hewland
Αγγλικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών συστημάτων μετάδοσης
Jan Speed
Αγωνιστική ομάδα(Skyline)
Mountune
Αγγλική αγωνιστική ομάδα(μοτέρ)

Pectel
Αγωνιστικά συστήματα διαχείρησης κινητήρα(ECU)
Ricardo
Αγγλικός οίκος κατασκευής σασμάν
Spooner
Αγγλική αγωνιστική ομάδα(καρότσες)
Terry Hoyle
Αγγλική εταιρεία κατασκευής αγωνιστικών κινητήρων
Xtrac
Αγγλικός οίκος κατασκευής αγωνιστικών συστημάτων μετάδοσης

Κατηγορία: Group N Οδηγός: Ταζ // Συνοδηγός: Κώστας Σούκουλης

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κυβισμός BDA 1.998cc, υπερτροφοδοτούμενος 16v με μπλόκ απο χυτοσίδηρο & 2ΕΕΚ.
ΔΙΑΤΑΞΗ Στον εγκάρσιο άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ 300HP/6.000 rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ 58kg.m/3.000 rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ Σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με Motec M800
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Κιβώτιο DOG Box 5 ταχυτήτων, κίνηση 4WD, μεσσαίο ενεργό διαφορικό και μηχανικά εμπρός/πίσω.
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων (με μεγαλύτερους δίσκους σε σχέση με το χώμα)
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΜ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΜ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ Mc Pherson με αμορτισέρ Reiger Suspension (χώμα) & Exreme Tech (άσφαλτος) & ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩ Mc Pherson με αμορτισέρ Reiger Suspension (χώμα) & Exreme Tech (άσφαλτος) & ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 8Jx18in
ΖΑΝΤΕΣ ΧΩΜΑΤΟΣ 6,5Jx15in
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 20/65/18
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΧΩΜΑΤΟΣ 17/65/15
ΒΑΡΟΣ 1.350kg

Κατηγορία: Ε Οδηγός: Νίκος Αγγλούπας

Εξελιγμένο με την αφρόκρεμα των εξαρτημάτων και συστημάτων της motorsport αγοράς το Escort Cosworth WRC τρέχει με επιτυχία σε αναβάσεις και circuit του Ελληνικού πρωταθλήματος στην Ε κατηγορία.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κυβισμός BDA 1.998cc υπερτροφοδοτούμενος 16v με μπλοκ απο χυτοσίδηρο και 2ΕΕΚ
ΔΙΑΤΑΞΗ Στον διαμηκη άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ 398ΗΡ/7.000rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ 72kg.m/3.600rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ Σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με Pectel 2000
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο FFD 6άρι, κίνηση 4WD, μεσαίο και εμπρός ενεργά διαφορικά και πίσω μηχανικό
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 8 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ Αμορτισέρ Proflex και ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩ McPherson με αμορτισέρ Proflex και ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 9Jx18in
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 235/45/18 (εμπρός) , 245/45/18 (πίσω)
ΒΑΡΟΣ 1.200 kg

Κατηγορία: Group A Οδηγός: Francois Delecour // Συνοδηγός: Daniel Grataloup

Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το 1994 ο Francois Delecour κέρδισε το Rally του Monte Carlo.Το Escort αγοράστηκε και έγινε rebuild από την Car Center αποκλειστικά με αυθεντικά εξαρτήματα της Ford Motorsport.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κυβισμός BDA 1.998cc turbo 16v με μπλοκ απο χυτοσίδηρο και 2ΕΕΚ
ΔΙΑΤΑΞΗ Στον διαμηκη άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ 380ΗΡ/7.000rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ 55kg.m/4.000rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ Σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με Magenti Marelli
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Κιβώτιο FFD 7 ταχυτήτων, κίνηση στους 4 τροχούς με 3 διαφορικά με δίσκους σιλικόνης
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 8 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΜ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΜ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ McPherson με αμορτισέρ Reiger Suspension και ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩ Τηλεσκοπικά αμπρτισέρ Reiger Suspension με ψαλίδια και ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 9Jx18in
ΖΑΝΤΕΣ ΧΩΜΑΤΟΣ 7Jx15in
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 20/65/18
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΧΩΜΑΤΟΣ 17/65/15
ΒΑΡΟΣ 1.230 kg

Κατηγορία: Ιστορικό Οδηγός: Στέφανος Σπαρτάλης

Ένα ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που πρωτοεμφανίστηκε στο Rally Φινλανδίας το 1972 και έγινε πραγματικός “ΘΡΥΛΟΣ”. Με οδηγό τον κ.Σ.Σπάρταλη το Escort θα λαμβάνει μέρος στο Ιστορικό Ακρόπολις και σε αγώνες Ιστορικών αυτοκινήτων Rally.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κυβισμός BDA 1.993cc ατμοσφαιρικός 16v με μπλοκ αλουμινίου
ΔΙΑΤΑΞΗ Στον διαμηκη άξονα
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4 σε σειρά
ΜΕΓ.ΙΣΧΥΣ 275ΗΡ/8.000rpm
ΜΕΓ.ΡΟΠΗ 26.7kg.m/6.000rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ 2 καρμπυρατέρ WEBER 45άρια
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 5τάχυτο κιβώτιο ZF, κίνηση στους πίσω τροχούς με άτλαντα διαφοτικό και ZF μηχανικό μπλοκέ
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΣΦ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΜ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 εμβόλων
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΜ. Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 εμβόλων
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ McPherson με αμορτισέρ Ohlins και ελικοειδή ελατήρια
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩ Τηλεσκοπικά αμορτισέρ Ohlins και ελικοειδή ελατήρια
ΖΑΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 7Jx15in / 8Jx15in (εμπρός / πίσω)
ΖΑΝΤΕΣ ΧΩΜΑΤΟΣ 6.5Jx15in
ΒΑΡΟΣ 1.050 kg
Back To Top